sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

اطلاعاتی درباره سیم و کابل همدان

در سال 1361 و با توجه به نیاز صنعتی کشور جهت تولید سیم و کابل، شرکت صنایع سیم و کابل همدان توسط بخش خصوصی احداث و راه‌اندازی شد. در ابتدای کار تولید انواع کابل فشار ضعیف تا یک کیلوولت در سالن 3000 مترمربعی در دستور کار قرار گرفت. این مجموعه بانام سیم و کابل همدان در سال 1368 در اداره ثبت‌اسناد و مدارک استان همدان به ثبت رسید. در سال 1372 موفق به احداث سالن دیگری با مساحت 3800 مترمربع شدند و همچنین ماشین‌آلات جدید را به چرخه تولید خود اضافه نمودند و توانستند انواع مقاطع کابل‌های فشار ضعیف تا یک کیلوولت را تولید نمایند.

در سال 1374 با ساخت سالن 2700 مترمربع و افزودن دستگاه‌های تولید انواع آمیزه‌های پی‌وی‌سی به توسعه و پیشرفت شرکت ادامه دادند. در سال 1383 یک سالن 10000 مترمربع به کارخانه افزوده شد که هدف از تأسیس آن افزایش کمی تولیدات کارخانه بود. در سال 1384 با احداث سالن 1400 مترمربع باهدف تولید مفتول مس 8 میلی‌متری موفق شدند برنامه توسعه‌ای کارخانه را جلو ببرند. دستگاه کشش، تاب، اکسترودر، پانچر از معروف‌ترین ماشین‌آلات تولیدی هستند که در این کارخانه به کار گرفته می‌شوند. این دستگاه‌ها تولید کشورهایی مانند چین، آمریکا، اتریش، ایتالیا، کانادا و انگلیس است که از کیفیت‌های بالایی نیز برخوردار است و مطابق بادانش فنی روز دنیا می‌باشند.

ساختار تولیدی سیم و کابل همدان

سیم و کابل همدان امروزه با مساحتی بالغ‌بر هشت هکتار و زیربنایی به اندازه بیست و پنج هزار مترمربع و همینطور با به‌کارگیری دستگاه‌هایی به‌روز، تولید انواع سیم و کابل مخابراتی و فشار ضعیف را مطابق با استانداردهای داخلی و بین‌المللی بر عهده دارد. ظرفیت تولیدی این کارخانه 35600 تن در سال است. همچنین در واحد گرانول سازی تولید سالیانه 1500 تن انواع گرانول پی‌وی‌سی فراهم گردیده است و ظرفیت تولید 7500 تن مفتول مس 8 میلی‌متری UP CAST نیز در این مجموعه ایجادشده است. کارخانه سیم و کابل همدان سعی دارد به‌زودی تولید کابل‌های شبکه کامپیوتری و کابل‌های فشارقوی و متوسط را در ردیف محصولات خود قرار دهد. این شرکت با دارا بودن نشان ISO 9001 و ISO 14001 و همچنین نشان ایمنی و سلامت شغلی OHSAS 18001 و نشان CE MARKING درصدد توسعه‌ی فیزیکی و بالا بردن کمیت تولیدی خود است.

استاندارد سیم و کابل همدان

 این شرکت در حال حاضر هم با توجه به مستقر کردن ISO IEC 17025 در آزمایشگاه‌های خود گواهی تائید صلاحیت آزمایشگاه، از اداره استاندارد دریافت نموده و هم‌اکنون آزمایشگاه همکار موسسه استاندارد می‌باشد. کیفیت بالای این شرکت و منطبق بودن مشخصات فنی محصولات با استانداردهای ملی و استانداردهای رایج بین‌المللی موجب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان شده است. در ادامه به شرح مختصری از ساختار درونی سیم و کابل همدان می‌پردازیم.

 

ساختار درونی سیم و کابل همدان

سیم و کابل همدان از دو بخش مهم هادی و روکش تشکیل‌شده است. هادی جریان برق را انتقال می‌دهد و می‌تواند از نوع مس یا آلومینیوم باشد. و عایق نیز نقش حفاظتی از هادی را بر عهده دارد. در ابتدا تمام هادی‌های به کار گرفته‌شده در سیم و کابل از نوع مس بود اما امروزه با توجه به افزایش تقاضا و بالا رفتن سرعت استفاده، قیمت مس افزایش چشمگیری داشته است و درنهایت این افزایش قیمت به افزایش قیمت سیم و کابل منجر گردیده است. افزایش قیمت مس موجب کاهش فروش سیم و کابل در بازار شد، بنابراین تولیدکنندگان بر آن شدند تا جایگزینی به‌جای مس پیدا کنند تا بتوانند دو هدف اصلی هر مجموعه تولیدی که شامل توسعه تولید و افزایش سهم فروش در بازار است را اجرایی کنند. بنابراین از فلز آلومینیوم به‌جای فلز مس استفاده شد. در ابتدا عقیده عموم بر این بود که این نوع سیم و کابل از کیفیت پایین برخوردار است اما باگذشت زمان مزیت‌های تولید سیم و کابل با هادی آلومینیوم بر همه مشخص گردید و امروزه این مدل سیم و کابل طرفداران زیادی پیداکرده است.

مسئله مهم دیگر سیم و کابل همدان، نوع روکش و ضخامت آن است. جنس روکش از پی‌وی‌سی است که مقاومت خوبی در شرایط مختلف محیطی دارند و همین امر موجب شده است که کاربردهای فراوانی داشته باشد. از انواع محصولات سیم و کابل همدان موجود در بازار ایران می‌توان به سیم‌های افشان در سایزهای مختلف، کابل‌های مفتولی در انواع متفاوت، کابل‌های تلفن، کابل‌های شیلدار و غیره اشاره نمود. محصولات سیم و کابل همدان منطبق بر استانداردهای روز دنیا است و دارای کیفیتی عالی است. در ادامه به شرح مختصر در مورد برخی محصولات مجموعه می‌پردازیم.

انواع سیم افشان و سیم مفتولی همدان

سیم‌های شرکت سیم و کابل همدان به دو صورت  مفتولی و افشان تولید می‌گردند که سیم‌های افشان مصرف عمومی دارد و در جاهایی که ‌انعطاف‌پذیری بیشتری موردنیاز است به کار گرفته می‌شود.

نوع دیگر سیم‌های مفتولی یا خشک همدان هستند که هادی آن‌ها مس آنیل شده است و این نمونه انعطاف کمی دارد.

انواع کابل افشان همدان

کابل‌های افشان انعطاف‌پذیرند و هادی با مس آنیل شده دارند و عایق آنان پی‌وی‌سی است.

انواع کابل خشک همدان

یکی از این محصولات، انواع کابل خشک یا کابل مفتولی همدان است که البته نسبت به کابل‌های افشان کمتر به کار گرفته می‌شوند. هادی مسی مورداستفاده در انواع کابل خشک معمولاً مس آنیل شده است که باروکش PVC پوشش داده‌شده است.

انواع کابل تلفن همدان

کابل‌های تلفنی همدان انواع مختلف دارند که کابل تلفنی زمینی و کابل تلفنی هوایی، کابل تلفنی تأسیساتی (بدون حفاظ)، کابل تلفنی تأسیساتی (حفاظ‌دار) از آن جمله هستند و هرکدام کاربرد ویژه خود را دارند.

سیم و کابل خراسان افشار نژاد

آغاز به کار شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد از سال 1345 و در شهر مشهد بوده است. این شرکت اولین تولیدکننده‌ی سیم و کابل در ایران است. در ابتدای کار، این شرکت با یک خط تولید ایتالیایی سیم‌های تابیده مسی وارداتی از ژاپن را که دارای گرانول پی‌وی‌سی بود روکش می‌کرد. طی گذشت چند سال این کار با سرعت‌بالا تحت نظارت و ادامه‌ی همکاری با کشور ژاپن ادامه یافت و این شرکت ضمن دریافت فنّاوری‌های جدید از ژاپن فعالیت‌های خود را توسعه داد و تولید حرفه‌ای به‌کارگیری از فناوری روز دنیا مطابق با استانداردهای جهانی را جریان انداخت.

 هم‌اکنون این شرکت باسابقه بیش از نیم‌قرن فعالیت در ایران توانسته است یکی از برند‌های معتبر درزمینه تولید سیم و کابل باشد و در تمام این سال‌ها کیفیت عالی و سلامت تولید را در دستور کار خود قرار داده است. شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد با به‌کارگیری ماشین‌آلات به‌روز و پیشرفته، همچنین به‌کارگیری دانش فنی روز، در تولید انواع محصولات متنوع و باکیفیت همیشه پیشرو بوده و از بهترین تولیدکنندگان در سطح استان و سطح کشور است. در حال حاضر این کارخانه با مساحت 40000 مترمربع و وجود زیر بنایی با مساحت 30000 مترمربع و بیش از 450 نفر نیروی فعال و ظرفیت تولیدی 30000 تن در سال، یکی از پر سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدی سیم و کابل کشور است.

برخی از محصولات این شرکت شامل کابل افشان، کابل افشان دو روکش، کابل زمینی، کابل کولری، کابل افشان شیلدار، کابل مخابراتی، کابل هوایی و ... است. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به سایت ما مراجعه نمایید. لیست قیمت سیم و کابل همواره در حال به‌روزرسانی است. همکاران و مشاوران فروش ما آماده ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم به شما عزیزان هستند تا بتوانید با آگاهی درست و کامل بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت سیم افشان خراسان

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد مدتی است که تولید سیم های برق مفتول را از دستور کار خود خارج کرده و فقط به تولید سیم برق های افشان از سایز 1 تا 300 میلی متر مربع می پردازد. در فوق و در سربرگ “سیم تک رشته افشان” مجموعه سیم های برق افشان افشارنژاد خراسان است به همراه قیمت پایه و بدون درصد تخفیف قرارداده شده است. اگر در لیست درخواستی خود عبارت سیم NYMHY خراسان را مشاهده می کنید در این قسمت کلیه این سیم ها قرار داده شده است.

 قیمت کابل افشان خراسان

به مجموعه ای از کابل های خراسان گفته می شود که بسیار شبیه به سیم های افشان با از سایز 16 تا 300 هستند. تنها تفاوت کابل های افشان دو روکشه با سیم برق در نوع روکش است که در مقایسه با سیم های افشان، از روکش مقاوم تر و محکم تری به جهت حفاظت از هادی ها استفاده می کنند. در واقع در سیم های برق از یک روکش به جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود اما در کابل افشان دو روکشه از یک عایق و یک روکش در جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود. کلیه کابل های افشان دو روکشه بر خلاف سیم ها که از رنگ های مختلفی ساخته می شوند به رنگ مشکی هستند. در لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد این محصولات با سربرگ “کابل افشان دو روکشه” وجود دارند.

قیمت کابل افشان شیلددار خراسان افشارنژاد

هنگامی که کابل برق، در مجاورت با تجهیزاتی باشد که به میدان های مغناطیسی حساسیت داشته باشند، به جهت جلوگیری از القاء میدان های مغناطیسی شرکت های سازنده سیم و کابل از شیلد و فویل بر روی هادی کابل استفاده می کنند تا به وسیله آن از انتقال پارازیت به جریان عبوری از کابل جلوگیری کنند. در لیست قیمت کابل خراسان این محصولات با سربرگ “کابل افشان شیلددار” قرار داده شده اند. این کابل ها بر اساس استاندارد وی دی ای به کابل NYMCY شناخته می شوند.

قیمت کابل کولر خراسان افشارنژاد

کابل های کولری خراسان افشارنژاد به صورت مفتول و با روکش سفید رنگ، مخصوص کولرهای آبی به تولید می رسند. کابل کولری افشارنژاد در دو سایز پنج در یک و نیم (5*1.5) و چهار در یک و نیم (4*1.5) به تولید می رسند.

قیمت کابل مخابراتی خراسان

کابل های مخابراتی خراسان، در این لیست شامل کلیه کابل های قابل ارائه زوجی و آنتن صادراتی تولیدی توسط شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است. در لیست قیمت فوق کابل 2 زوج، 4 زوج، 6 زوج، 8 زوج و 10 زوج تنها کابل های آماده خراسان است که در حلقه های 250 متری و در برخی مدل ها 100 متری و یا قرقره قابل ارائه هستند. کلیه کابل های مخابراتی خراسان از نوع 06 هستند.

آشنایی با تابلو برق کنتاکتور

کنتاکتور در تابلو برق در واقع کلیدی اتوماتیک است که با اعمال ولتاژ کنتاکت‌ها یا تیغه‌های آن تغییر وضعیت میدهند. این تغییر وضعیت نسبت به اینکه در ابتدا چگونه در مدار قرار گرفته بوده است، و منطق سخت افزاری مورد انتظار از کنتاکتور در تابلو برق چیست انواع کاربرد این وسیله را مشخص میکند.

کنتاکتورها در واقع ساختمانی بسیار شبیه به رله دارند با این تفاوت که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مدارهای با جریان و ولتاژ بالا مناسب برای بکار گیری باشند.

کنتاکتورها در گستره و اندازه‌های مختلفی موجودند. از کنتاکتورهای کوچک با ولتاژ ۲۴V DC که به سادگی در یک دست جا می‌گیرند و توانایی قطع تنها ۱ آمپر را دارند، گرفته تا کنتاکتورهای با پهنا (یا درازای) ۱ متر (یارد) با ولتاژهای چند کیلوولت و آمپراژ چند هزار آمپر. کنتاکتورها برای کنترل بارهای مختلف الکتریکی اعم از الکتروموتورها، بانکهای خازنی، مدارات روشنایی، گرمکن‌های الکتریکی و سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شوند.

ساختمان کنتاکتور در تابلو برق

این کلید از دو هسته به شکل E یا U که یکی ثابت و دیگری متحرک است و در میان هسته ثابت یک بوبین یا سیم پیچ قرار دارد، تشکیل شده است. وقتی بوبین به برق وصل میشود با استفاده از خاصیت مغناطیسی، نیروی کششی فنر را خنثی میکند و هسته فوقانی را به هسته تحتانی متصل کرده باعث میشود که تعدادی کنتاکت عایق شده از یکدیگر به ترمینال‌های ورودی و خروجی کلید متصل میشود و یا باعث باز شدن کنتاکت‌های بسته کنتاکتور بسته کنتاکتور گردد.

در صورتی که مدار تغذیه بوبین کنتاکتور قطع شود، در اثر نیروی فنری که داخل کلید قرار دارد هسته متحرک دباره به حالت اول باز میگردد.

اجزای تشکیل دهنده کنتاکتور در تابلو برق

کنتاکتور در تابلو برق از چهار قسمت اصلی تشکیل میشود. این قسمت‌ها عبارتند از:

تیغه قدرت

تیغه‌های هر کنتاکتور به دو بخش تقسیم می‌شود. تیغه‌های قدرت و تیغه‌های فرمان. وظیفه‌ی اصلی تیغه‌های قدرت هدایت جریان اکتریکی پس از هر بار تحریک شدن بوبین از خود است. تیغه‌های فرمان نیز همانطور که از نامشان مشخص است برای استفاده در مدار فرمان به کار می‌رود. تیغه‌های فرمان به دو صورت نرمالی باز و نرمالی بسته بر روی بدنه کنتاکتور تعبیه شده‌اند. این تیغه‌ها پس از هر بار تحریک شدن بوبین تغییر وضعیت داده و به حالت عکس تغییر وضعیت می‌دهند.

سلونوئید یا سیم پیچ

سلونوئید یا سیم پیچ کنتاکتور در مدار فرمان، همانگونه که در بالا نیز به آن اشاره شد، یک هسته مغناطیسی سیم پیچی شده است که نیروی لازم را برای اتصال فیزیکی کنتاکتهای هادی الکتریسته فراهم می‌سازد.

قاب کنتاکتور در تابلو برق

این بخش، برای ایزوله کردن بخشهای هادی و خطرناک کنتاکتور و حفظ جان کسانی که با کنتاکتور سر و کار دارند، به کار می‌رود. جنس قاب کنتاکتور معمولاً از مواد عایق الکتریسیته مانند Bakelite، Nylon ۶ و پلاستیکهای سفت شونده در برابر حرارت است.

تیغه فرمان کنتاکتور در تابلو برق

تیغه‌های فرمان (آمپر پایین) نرمالی باز و نرمالی بسته می‌باشند که بالای بدنه کنتاکتور و یا در بعضی از مدل‌های آن در کنار بدنه کنتاکتور نصب می‌شوند و بدین ترتیب با هر بار تحریک شدن بوبین کنتاکتور، این تیغه‌ها تغییر وضعیت می‌دهند.

ارتباط بین بی‌متال یا رله حرارتی با کنتاکتور در تابلو برق

معمولاً برای حفاظت از بارهایی که به کنتاکتور بسته می‌شود از رله حرارتی یا بی‌متال استفاده می‌شود. این نوع رله‌ها در برخی از انواع کنتاکتور در تابلو برق بر روی بدنه تعبیه شده‌اند و در انواع دیگر به صورت اختیاری بر روی کنتاکتور بسته می‌شوند. اگر بار بسته شده به کنتاکتور جریانی بیش از حد مجاز از شبکه بکشد یا ولتاژ ورودی بجای سه فاز دو فاز بشودرله حرارتی عمل می‌کند و از صدمه زدن به بار الکتریکی جلوگیری می‌نماید.

سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

کارخانه‌ی تولیدی سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب فعالیت خود را از سال 1361 در شهرستان شاهرود استان سمنان آغاز کرد. این کارخانه‌ی تولیدی در ابتدا با تولید کابل‌های فشار ضعیف در بخش‌های ساختمانی و صنعتی شروع به فعالیت کرد. 

سپس در سال 1375 با توجه به افزایش تقاضا سیم و کابل مخابراتی از سوی صنایع مخابرات ایران تصمیم گرفته شد تا واحد جدیدی احداث گردد. بر همین اساس در سال 1385 فاز دوم کارخانه تأسیس شد که در این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان همچون شرکت نفت و گاز ایران محصولاتی مانند کابل فشار متوسط و فشارقوی، سیم و کابل لاستیکی، غلاف سربی تولید گردید.

از بااهمیت‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به تجهیزات برقی ساختمان اشاره نمود که پایه و اساس در ساختمان‌سازی می‌باشند. 

از خصوصیات مهم این نمونه محصولات می‌شود به وجود عایق یا روکش هادی اشاره کرد که بر روی سیم‌ها و کابل‌های مغان الکتریک زرتاب کشیده شده است و مانع از صدمه دیدن مغزی سیم و کابل می‌گردد. همان‌طور که قبل نیز گفته شد محصولات تولیدی این شرکت در دو گروه سیم برق ساختمانی مغان و کابل ساختمانی مغان دسته‌بندی می‌شوند. سیم و کابل مغان در شکل‌های رشته‌ای، افشان و معمولی تولید می‌گردند.

یکی دیگر از افتخارات شرکت مغان دریافت گواهی‌نامه‌ی ISO/IEC17025 از شرکت آلمان TUV است. کسب این گواهی با توجه به این مسئله که همه‌ی محصولات شرکت مغان در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، تحت آزمودن‌های مکانیکی و الکتریکی تا ولتاژ 230 KV قرار می‌گیرند. کسب این نشان برای شرکت‌های تولیدی سیم و کابل حائز اهمیت است.

 در پایان ذکر این نکته لازم است که محصولات تولیدی شرکت مغان الکتریک زرتاب دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب است لذا توصیه می‌کنیم جهت سفارش محصول به سایت شرکت مراجعه کنند و سفارش خود را ارائه دهند. همکاران ما آماده‌ی ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز هستند.

محصولات سیم و کابل مغان الکتریک زرتاب

سیم و کابل های ساختمانی

دو گروه کابل های افشان و مفتول در دسته پر مصرف ترین کابل های موجود در بازار است .

کیفیت این کابل ها به جهت مصرف در زیر زمین و یا کاربری های عمومی بسیار مهم است .

سیم مفتولی یا سیم تک لا

این نوع سیم که به سیم خشک نیز معروف است دارای یک رشته هادی می باشد و  به دلیل این که قابلیت فرم دهی دارد عموما در تابلو برق ها استفاده می شود.

ولتاژ نامی این نوع سیم 750/450 ولت است و برای جریان های مختلف ، با سطح مقطع عای 1.5 تا 240 میلی متر مربع ساخته می شود.

سیم افشان

سیم های افشان به دلیل این که از تعداد زیادی سیم مسی نازک به هم تابیده تشکیل شده اند نرم بوده و دارای قابلیت انعطاف بالا می باشند. به همین دلیل از آن ها در سیم کشی ساختمان استفاده می شود.

ولتاژ نامی این سیم های افشان  500/300 ولت است.و با توجه به جریان عبوری در سطح مقطع های مختلف موجود می باشند.

سیم نیمه افشان

این سیم های چیزی بین سیم های مفتولی و افشان می باشند یعنی تعداد رشته های این نوع سیم به مراتب از سیم های افشان کم تر بود و در نتیجه انعطاف آن نیز از سیم های افشان کمتر می باشد.

ولتاژ نامی این سیم 750/450 ولت است و زمینه های کاربرد روی آن مشابه سیم های مفتولی است.

برای نام گذاری سیم ها ها و کابل ها به مولفه هایی همچون نوع عایق ,جنس هادی,شکل هادی و … حروفی را نسبت داده اند که از کنار هم قرار گرفتن این حروف دقیقا می توان به نوع سیم و کابل و مورد مصرف آن پی برد.

کابل کنترل و ابزار دقیق

مهم ترین کاربرد کابل های کنترل برای کنترل نوار نقاله ها ، صنایع ابزار ، خطوط مونتاژ و سایر تجهیزات اتوماتیک به صورت نصب ثابت است . اما از کابل های ابزار دقیق برای انتقال داده در واحدهای صنعتی و نیروگاه ها استفاده می‌شود.

کابل فشار قوی و فشار متوسط

از این کابل ها برای توزیع برق در تابلو های تقسیم به صورت تک فاز و سه فاز استفاده می شود.

لیست قیمت سیم و کابل البرز الکتریک نور

آغاز به کار شرکت تولیدی سیم و کابل البرز الکتریک نور از سال 1383 می‌باشد. این کارخانه در ساخت و تولید انواع سیم و کابل و محصولات باکیفیت دیگر فعالیت می‌کند. تولید سیم افشان اولین محصول تولیدی این کارخانه بوده است و باگذشت مدت‌زمان کوتاهی این شرکت توانست موفق به تولید انواع کابل‌ها، مانند کابل شیلد دار، کواکسیال، مفتول، نیمه افشان و افشان گردد. تنوع امروزه این کارخانه به میزانی بوده که قادر به تولید 105 نمونه محصول است و همچنان نیز روال تولید در حال پیشرفت می‌باشد.

بایستی عنوان نمود که که محصولات این کارخانه با توجه به کیفیت بالای آن و قیمت مناسبی که دارد جایگاه ویژه‌ای برای فروش در بازار ایران پیداکرده است و به‌عبارتی‌دیگر مورد استقبال عموم قرارگرفته است. کارخانه‌ی سیم و کابل البرز الکتریک نور در طی این 17 سال تلاش خود را کرده است که هرروز درخشان تر از روز قبل باشد و با کمک گرفتن از کارشناسان باتجربه و با تکیه‌بر پایداری و خواست ملی و همچنین دریافت نشان استاندارد موفق شده است گام بلندی در جهت پیشرفت و ترقی صنعت تولید سیم و کابل کشور بردارد.

یکی از شرکت هایی که امروزه در عرصه تولید انواع سیم و کابل فعالیت می کند صنایع البرز الکتریک می باشد که فعالیت خود را با تولید انواع سیم افشان شروع کرده است و بعدها اقدام به تولید انواع کابل های افشان، نیمه افشان، مفتولی، شیلدار و کواکسیال نموده است. سیم و کابل البرز با داشتن کادری متخصص و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و همچنین استفاده از به روز ترین و جدید ترین دستگاه ها و ماشین آلات مدرن سیم و کابل های این شرکت را به یکی از گزینه های مورد تایید ساختمان سازها و صنعت گران تبدیل کرده است. سیم و کابل البرز با دارا بودن تنوع بالای محصولات توانسته است از جایگاه بالایی برخوردار گردد و همچنین کیفیت بالای محصولات آن نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

 امروزه با توجه به اینکه تولیدکنندگان زیادی در بازار محصولات سیم و کابل، تولیدی خود را به فروش می‌رسانند و اغلب آن‌ها دارای نشان استاندارد هستند اما بازهم اجناس تقلبی در بازار زیاد است و بعضی مواقع تشخیص آن‌ها از جنس اصلی کار بسیار سختی است.

 همان‌طور که گفته شد برند البرز الکتریک نور یکی از بهترین برندها تولیدی سیم و کابل است لذا شما با انتخاب این برند می‌توانید رضایت کامل از خرید خود داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت بروزترین لیست قیمت سیم و کابل البرز الکتریک نور به سایت ما مراجعه نمایید و همچنین با کارشناسان ما برای دریافت آخرین اطلاعات تماس حاصل فرمایید.

انواع سیم و کابل البرز

محصولات سیم و کابل البرز شامل انواع سیم های نصب ثابت، سیم های انعطاف پذیر، سیم های سخت هوایی و سیم های انعطاف پذیر سبک می باشند. تنوع کابل های البرز بالا است و در سطح مقطع ها و مدل های مختلفی تولید می شود که شما می توانید در هر فضایی از کابل مورد نظرتان استفاده نمایید. کابل البرز در انواع کابل های انعطاف پذیر، نصب ثابت، قدرت، هم مرکز، کواکسیال، بالابر، جوشکاری و غیره ساخته می شود که در ادامه به معرفی سیم و کابل البرز الکتریک به صورت مختصر می پردازیم تا در زمان خرید بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

نصب سیم البرز الکتریک

سیم البرز مفتولی دارای هادی از جنس مس آنیل شده گروه 1 و یا گروه 2 می باشد که روی این سیم ها آمیزه ای از پی وی سی از نوع C قرار دارد. این سیم ها در سیم کشی داخلی تابلوها، توزیع کننده های برق و غیره استفاده می شود و به کار گیری این سیم ها در لوله ها و زیر گچ مجاز است. سیم البرز الکتریک با هادی منظم تابیده گروه 2 را می توان برای اتصالات تابلوهای کنترل یا ساخت دسته سیم و الکترونیک صنعتی به کار برد. این سیم در سطح مقطع های مختلفی تولید می شود.