sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

لیست قیمت سیم و کابل البرز الکتریک نور

آغاز به کار شرکت تولیدی سیم و کابل البرز الکتریک نور از سال 1383 می‌باشد. این کارخانه در ساخت و تولید انواع سیم و کابل و محصولات باکیفیت دیگر فعالیت می‌کند. تولید سیم افشان اولین محصول تولیدی این کارخانه بوده است و باگذشت مدت‌زمان کوتاهی این شرکت توانست موفق به تولید انواع کابل‌ها، مانند کابل شیلد دار، کواکسیال، مفتول، نیمه افشان و افشان گردد. تنوع امروزه این کارخانه به میزانی بوده که قادر به تولید 105 نمونه محصول است و همچنان نیز روال تولید در حال پیشرفت می‌باشد.

بایستی عنوان نمود که که محصولات این کارخانه با توجه به کیفیت بالای آن و قیمت مناسبی که دارد جایگاه ویژه‌ای برای فروش در بازار ایران پیداکرده است و به‌عبارتی‌دیگر مورد استقبال عموم قرارگرفته است. کارخانه‌ی سیم و کابل البرز الکتریک نور در طی این 17 سال تلاش خود را کرده است که هرروز درخشان تر از روز قبل باشد و با کمک گرفتن از کارشناسان باتجربه و با تکیه‌بر پایداری و خواست ملی و همچنین دریافت نشان استاندارد موفق شده است گام بلندی در جهت پیشرفت و ترقی صنعت تولید سیم و کابل کشور بردارد.

یکی از شرکت هایی که امروزه در عرصه تولید انواع سیم و کابل فعالیت می کند صنایع البرز الکتریک می باشد که فعالیت خود را با تولید انواع سیم افشان شروع کرده است و بعدها اقدام به تولید انواع کابل های افشان، نیمه افشان، مفتولی، شیلدار و کواکسیال نموده است. سیم و کابل البرز با داشتن کادری متخصص و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و همچنین استفاده از به روز ترین و جدید ترین دستگاه ها و ماشین آلات مدرن سیم و کابل های این شرکت را به یکی از گزینه های مورد تایید ساختمان سازها و صنعت گران تبدیل کرده است. سیم و کابل البرز با دارا بودن تنوع بالای محصولات توانسته است از جایگاه بالایی برخوردار گردد و همچنین کیفیت بالای محصولات آن نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

 امروزه با توجه به اینکه تولیدکنندگان زیادی در بازار محصولات سیم و کابل، تولیدی خود را به فروش می‌رسانند و اغلب آن‌ها دارای نشان استاندارد هستند اما بازهم اجناس تقلبی در بازار زیاد است و بعضی مواقع تشخیص آن‌ها از جنس اصلی کار بسیار سختی است.

 همان‌طور که گفته شد برند البرز الکتریک نور یکی از بهترین برندها تولیدی سیم و کابل است لذا شما با انتخاب این برند می‌توانید رضایت کامل از خرید خود داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت بروزترین لیست قیمت سیم و کابل البرز الکتریک نور به سایت ما مراجعه نمایید و همچنین با کارشناسان ما برای دریافت آخرین اطلاعات تماس حاصل فرمایید.

انواع سیم و کابل البرز

محصولات سیم و کابل البرز شامل انواع سیم های نصب ثابت، سیم های انعطاف پذیر، سیم های سخت هوایی و سیم های انعطاف پذیر سبک می باشند. تنوع کابل های البرز بالا است و در سطح مقطع ها و مدل های مختلفی تولید می شود که شما می توانید در هر فضایی از کابل مورد نظرتان استفاده نمایید. کابل البرز در انواع کابل های انعطاف پذیر، نصب ثابت، قدرت، هم مرکز، کواکسیال، بالابر، جوشکاری و غیره ساخته می شود که در ادامه به معرفی سیم و کابل البرز الکتریک به صورت مختصر می پردازیم تا در زمان خرید بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

نصب سیم البرز الکتریک

سیم البرز مفتولی دارای هادی از جنس مس آنیل شده گروه 1 و یا گروه 2 می باشد که روی این سیم ها آمیزه ای از پی وی سی از نوع C قرار دارد. این سیم ها در سیم کشی داخلی تابلوها، توزیع کننده های برق و غیره استفاده می شود و به کار گیری این سیم ها در لوله ها و زیر گچ مجاز است. سیم البرز الکتریک با هادی منظم تابیده گروه 2 را می توان برای اتصالات تابلوهای کنترل یا ساخت دسته سیم و الکترونیک صنعتی به کار برد. این سیم در سطح مقطع های مختلفی تولید می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد