sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

سیم و کابل خراسان افشار نژاد

آغاز به کار شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد از سال 1345 و در شهر مشهد بوده است. این شرکت اولین تولیدکننده‌ی سیم و کابل در ایران است. در ابتدای کار، این شرکت با یک خط تولید ایتالیایی سیم‌های تابیده مسی وارداتی از ژاپن را که دارای گرانول پی‌وی‌سی بود روکش می‌کرد. طی گذشت چند سال این کار با سرعت‌بالا تحت نظارت و ادامه‌ی همکاری با کشور ژاپن ادامه یافت و این شرکت ضمن دریافت فنّاوری‌های جدید از ژاپن فعالیت‌های خود را توسعه داد و تولید حرفه‌ای به‌کارگیری از فناوری روز دنیا مطابق با استانداردهای جهانی را جریان انداخت.

 هم‌اکنون این شرکت باسابقه بیش از نیم‌قرن فعالیت در ایران توانسته است یکی از برند‌های معتبر درزمینه تولید سیم و کابل باشد و در تمام این سال‌ها کیفیت عالی و سلامت تولید را در دستور کار خود قرار داده است. شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد با به‌کارگیری ماشین‌آلات به‌روز و پیشرفته، همچنین به‌کارگیری دانش فنی روز، در تولید انواع محصولات متنوع و باکیفیت همیشه پیشرو بوده و از بهترین تولیدکنندگان در سطح استان و سطح کشور است. در حال حاضر این کارخانه با مساحت 40000 مترمربع و وجود زیر بنایی با مساحت 30000 مترمربع و بیش از 450 نفر نیروی فعال و ظرفیت تولیدی 30000 تن در سال، یکی از پر سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدی سیم و کابل کشور است.

برخی از محصولات این شرکت شامل کابل افشان، کابل افشان دو روکش، کابل زمینی، کابل کولری، کابل افشان شیلدار، کابل مخابراتی، کابل هوایی و ... است. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به سایت ما مراجعه نمایید. لیست قیمت سیم و کابل همواره در حال به‌روزرسانی است. همکاران و مشاوران فروش ما آماده ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم به شما عزیزان هستند تا بتوانید با آگاهی درست و کامل بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت سیم افشان خراسان

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد مدتی است که تولید سیم های برق مفتول را از دستور کار خود خارج کرده و فقط به تولید سیم برق های افشان از سایز 1 تا 300 میلی متر مربع می پردازد. در فوق و در سربرگ “سیم تک رشته افشان” مجموعه سیم های برق افشان افشارنژاد خراسان است به همراه قیمت پایه و بدون درصد تخفیف قرارداده شده است. اگر در لیست درخواستی خود عبارت سیم NYMHY خراسان را مشاهده می کنید در این قسمت کلیه این سیم ها قرار داده شده است.

 قیمت کابل افشان خراسان

به مجموعه ای از کابل های خراسان گفته می شود که بسیار شبیه به سیم های افشان با از سایز 16 تا 300 هستند. تنها تفاوت کابل های افشان دو روکشه با سیم برق در نوع روکش است که در مقایسه با سیم های افشان، از روکش مقاوم تر و محکم تری به جهت حفاظت از هادی ها استفاده می کنند. در واقع در سیم های برق از یک روکش به جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود اما در کابل افشان دو روکشه از یک عایق و یک روکش در جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود. کلیه کابل های افشان دو روکشه بر خلاف سیم ها که از رنگ های مختلفی ساخته می شوند به رنگ مشکی هستند. در لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد این محصولات با سربرگ “کابل افشان دو روکشه” وجود دارند.

قیمت کابل افشان شیلددار خراسان افشارنژاد

هنگامی که کابل برق، در مجاورت با تجهیزاتی باشد که به میدان های مغناطیسی حساسیت داشته باشند، به جهت جلوگیری از القاء میدان های مغناطیسی شرکت های سازنده سیم و کابل از شیلد و فویل بر روی هادی کابل استفاده می کنند تا به وسیله آن از انتقال پارازیت به جریان عبوری از کابل جلوگیری کنند. در لیست قیمت کابل خراسان این محصولات با سربرگ “کابل افشان شیلددار” قرار داده شده اند. این کابل ها بر اساس استاندارد وی دی ای به کابل NYMCY شناخته می شوند.

قیمت کابل کولر خراسان افشارنژاد

کابل های کولری خراسان افشارنژاد به صورت مفتول و با روکش سفید رنگ، مخصوص کولرهای آبی به تولید می رسند. کابل کولری افشارنژاد در دو سایز پنج در یک و نیم (5*1.5) و چهار در یک و نیم (4*1.5) به تولید می رسند.

قیمت کابل مخابراتی خراسان

کابل های مخابراتی خراسان، در این لیست شامل کلیه کابل های قابل ارائه زوجی و آنتن صادراتی تولیدی توسط شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است. در لیست قیمت فوق کابل 2 زوج، 4 زوج، 6 زوج، 8 زوج و 10 زوج تنها کابل های آماده خراسان است که در حلقه های 250 متری و در برخی مدل ها 100 متری و یا قرقره قابل ارائه هستند. کلیه کابل های مخابراتی خراسان از نوع 06 هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد