sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

کلید پریز ویرا را بیشتر بشناسید.

در شرکت ویرا الکتریک مدل های جدید و متنوع و طرح های زیبای کلید و دوشاخه تولید شده است، شما می توانید کلید و دوشاخه ویرا الکتریک را مطابق میل یا سلیقه خود و یا با توجه به دکوراسیون منزل یا محل خود با بهترین قیمت انتخاب نمایید. و کیفیت را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی ویرا لایتینگ  ارائه دهنده انواع کلید پریز ویرا یا کلید پریز ویرا برقی در انواع کریستال، امگا، آلفا و صاف می باشد. در واقع باید بگوییم که کلید و پریز ویرا یکی از معروف ترین محصولات کشور است زیرا از فناوری های جدید و به روز استفاده کرده است.

 شایان ذکر است این کلید و دوشاخه ویرا الکتریک دارای کیفیت عالی می باشد. ناگفته نماند که کلیدها و دوشاخه های ویرا الکتریک در برابر قطع و وصل، رطوبت، گرما و ضربه مقاوم هستند. کلید و پریز ویرا الکتریک یکی از محصولات تولید شده در ایران می باشد و دارای طرح ها و رنگ های متنوع و مناسب برای هر سلیقه می باشد همچنین این محصول دارای کیفیت مناسبی می باشد.

راهنمای خرید کلید پریز ویرا

کلید پریز ویرا Electric در ایران تولید می شود و یکی از مهم ترین محصولات ملی می باشد. که از کیفیت بالایی در تولید و طراحی برخوردار است و سعی کرده است از المان های باکیفیت در ساخت خود برای جذب مشتری استفاده کند. این محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده اند و با قیمت مناسب و ظاهر زیبا توانسته اند جایگاه مناسبی در بین کلید و پریزهای ایرانی پیدا کنند و مورد توجه افراد مختلف با سلیقه های مختلف قرار گیرند. کلید و پریز ویرا الکتریک دارای فریم و رویه هایی با رنگ های ظریف و زیبا می باشد که به شما امکان می دهد با توجه به مکانی که قرار است از این محصولات استفاده کنید یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید.قیمت کلید پریز ویرا برقی

این محصولات از نظر ظاهری مشابه برخی از مدل های کلید و پریز شیشه ای گران قیمت هستند، اما با این تفاوت که قیمت این سری کلید پریز ورا ارزان و مناسب است، بنابراین مشتریان می توانند این تجهیزات برقی را با قیمت کمتری در منزل خود داشته باشند. هزینه. . یکی از موضوعاتی که امروزه بیش از همه مورد توجه قرار می گیرد، طراحی دکوراسیون فضاها در منازل یا محل کار است و در این میان همیشه عناصر و اجزای کوچکی وجود دارند که تغییر آنها تغییرات بزرگی در فضا ایجاد می کند.

یکی از این ریزه کاری های پرکاربرد، انواع کلید و پریز است که انتخاب صحیح و مناسب آن ها باعث زیباتر شدن فضای اطراف می شود و تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون دارد، به همین دلیل شرکت های مختلف سعی در ساخت محصولات با رنگ بندی و تولید انواع قاب برای رفع نیاز تمامی مشتریان.

نماینده فروش کلید و پریز ویرا الکتریک در لاله زار

باید بگوییم که راه دسترسی به نمایندگی کلید پریز ویرا الکتریک در تهران یا سایر نقاط کشور بسیار ساده است. در واقع فروشگاه اینترنتی ویرا لایتینگ  دارای نمایندگی ویرا الکتریک در لاله زار می باشد که توانسته است سفارشات بزرگ را به دست مشتریان خود برساند. برای خرید کلید پریز ویرا می توانید به صورت فیزیکی به فروشگاه ما مراجعه کنید و یا خرید اینترنتی انجام دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

انواع کلید و دوشاخه ویرا الکتریک

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کلید پریز ویرا های برقی آشنا کنیم، اگر قصد خرید کلید و دوشاخه از ویرا الکتریک دارید، ابتدا باید انواع آنها را بشناسید تا تصمیم درستی بگیرید، پس با ما همراه باشید.برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید.

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل امگا

گفتنی است یکی از پرفروش ترین مدل های شرکت ویرا مدل امگا می باشد که در قاب خود روکش شیشه ای از پلاستیک فشرده دارد که عمر مفید آن در برابر سایش و تغییر رنگ را افزایش داده و زیبایی زیبایی بخشیده است. اثر . کلید پریز ویرا مدل امگا در دو مدل مجزا تولید و به بازار عرضه شده است. اولین مدل کلید و دوشاخ ویرا الکتریک مدل امگا طلایی و مدل دوم کلید پریز ویرا الکتریک مدل سیاه و سفید امگا می باشد.

شما می توانید این محصول را با رنگ میانی فریم دلخواه خود انتخاب کنید که می تواند سیاه و سفید و همچنین ترکیبی از سفید، مشکی یا طلایی باشد. با انتخاب رنگ دلخواه، طرحی شیک و منحصر به فرد به دکوراسیون منزل یا محل کار خود ببخشید.

دوشاخه و کلید مدل شیشه ای ویرا الکتریک

این نوع مدل یکی دیگر از مدل های شرکت ویرا الکتریک است که در رنگ های مشکی، سفید و بژ موجود است و دارای روکش شیشه ای می باشد، می توانید بسته به رنگ دیوارها و یا در صورت استفاده از کاغذ دیواری از کلید دوشاخه استفاده نمایید. با رنگ خود ست کنید.

با انواع داکت و کاربرد آن آشنا شوید.

قبل از این که توضیح بدهیم که داکت ساده چیست و چه کاربردی دارد باید یک توضیح کوتاه در مورد این که  داکت چیست بدهیم، داکت یک کانال پلاستیکی درب دار است که برای محافظت و انتقال کابل‌های ساختماتی و نیز صنعتی در منازل، کارخانه‌ها و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای درک بهتر می‌توانید به صفحه مقاله داکت و ترانکینگ مراجعه نمایید. انواع مدل‌های آن به صورت داکت ساده، داکت چسبدار، داکت زمینی و… می‌باشد که در این قسمت به بررسی داکت ساده می‌پردازیم. این مدل محصول در منازل و شرکت ها به کار می‌رود. کار اصلی داکت ساده پوشاندن سیم‌های برق می‌باشد، از جمله ویژگی‌های این محصول دسترسی راحت به سیم‌ها و مرتب شدن سیم ها در یک جاست که از خطرهای احتمالی نیز محافظت می‌کند، داکت های ساده براساس نیاز مشتری در دو مدل داکت ساده زمینی (داکت نیم گرد زمینی یا کف خواب) و داکت ساده دیواری تقسیم شده‌اند که در ادامه به آن ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید…!

معمولا افراد به محض شنیدن کلمه داکت ساده تصوری در مورد ظاهر داکت از جمله رنگ و طرح آن مجسم می کنند. در صورتی که منظور از ساده بودن داکت مربوط به نوع نصب آن در سطوح مختلف اشاره دارد. نوع نصب داکت در سطوح یا به کمک چسب های تعبیه شده در قسمتی از داکت انجام می شود که به آن داکت چسبدار گفته می شود یا به صورت ساده است که نوار چسبی در قسمت اتصال داکت وجود ندارد. در این مدل از داکت ها از قطعات دیگری مثل میخ و… برای نصب داکتاستفاده می شود. مساله مهمی که در این مورد وجود دارد کیفیت قطعات به کار رفته جهت نصب و تخصص فرد نصاب است. توجه کنید که نصاب شما از قطعات نامرغوب مثل میخ های زنگ زده استفاده نکند. زیرا یکی از عوامل موثر در طول عمر و آسیب زا نبودن سیم های داخل داکت، اجرای صحیح آن است. حتما از فردی باتجربه و متخصص برای این کار کمک بگیرید. به دلیل اینکه نصب داکت ساده به زمان بیشتری نسب به داکت چسبدار نیاز دارد، از نظر هزینه دستمزد نیز در این مدل معمولا بیشتر است.

داکت ساده دیواری

این مدل از داکت ها از جمله پرکاربرد ترین محصولات برند داکت به شمار می‌رود از جمله ویژگی های این محصول جاگیری کم و زیبایی آن است. انواع داکت دیواری در دو شکل مربع کوچک و مستطیل می‌باشد (در شکل های داکت قرنیزی و …) که بر اساس نیاز مشتری‌ها فراهم شده است. قیمت داکت دیواری در سراسر ایران به یک شکل می‌باشد و تمامی قیمت ها به نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ها ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که فروشگاه الکتروپخش امین نمایندگی رسمی داکت می‌باشد. فروشگاه امین تمامی محصولات برند را با بهترین قیمت و کیفیت و در زمان کوتاه برای مردم فراهم می‌کند. داکت ساده یکی از محصولات پرکاربرد این شرکت است که به لحاظ شکل ظاهری همانند یک کانال یا محفظه برای عبور سیمها و کابلها می‌باشد ، این محصول در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می‌شود و در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود و بنابراین با توجه به حجم کابل استفاده شده می‌توان یکی از اندازه‌های مناسب این داکت ها را انتخاب کرد.

داکت ساده زمینی

همانطور که از اسمش پیداست بر روی زمین قرار می‌گیرد. به دلیل راحتی دارای شکل نیم گرد است و همچنین با داشتن پارتیشن های داخلی برای عبور سیم ها و کابل های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع برای مدیریت کابل ها به راحتی می‌توان از داکت نیم گرد زمینی استفاده کرد. این محصول در دو نوع ساده و پشت چسب دار تولید می‌شود که به راحتی قابلیت چسبیدن و نصب روی کف را دارد همچنین درب این داکت دارای مکانیزم قفل شو بوده و جنس بدنه آن غیر قابل اشتعال و مقاوم در دمای منفی 16 تا مثبت 60 می باشد. منظور از ساده بودن داکت زمینی مربوط به طرح و رنگ آن نمی باشد. بلکه منظور نوع اتصال آن به سطح زمین است که بر خلاف انواع چسبدار آن که توسط چسب و به راحتی روی زمین نصب می شود، در این مدل نصب به کمک ابزارهایی مثل میخ و غیره و توسط نصاب متخصص طی زمانی بیشتر نصب می شود. به همین دلیل نصب داکت ساده به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد. داکت ساده زمینی نیز مانند سایر داکت ها در انواع سایزها موجود است.

کلید و پریز ویرا یکی بهترین کلید و پریز های موجود در بازار

در شرکت ویرا الکتریک مدل‌های جدید و متنوع و طرح‌های زیبا کلید و پریز به تولید رسیده است شما می‌توانید که کلید و پریز ویرا الکتریک را مطابق میل و سلقه خود انتخاب نمایید و یا با توجه به دکوراسیون منزل یا محل مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کفیت انتخاب نمایید. گفتنی است که این کلید و پریز ویرا الکتریک دارای کیفیتی عالی و مطرح می‌باشند. لازم است که بگوییم کلید و پریز ویرا الکتریک در برابر قطع و وصل شدن مقاوم، در مقابل رطوبت، حرارت و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. کلید و پریز ویرا الکتریک از جمله محصولاتی است که در ایران تولید می‌شود و دارای طرح و رنگ‌های متنوع مناسب هر سلیقه‌ای است همچنین این محصول از کیفیت مناسبی برخوردار است.
نمایندگی فروش کلید پریز ویرا الکتریک
کلید و پریز در طراحی دکوراسیون منزل بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشند. انتخاب کلید پریز مناسب موجب می‌شود که دکوراسون منزل شما شیک‌تر به نظر برسد. به دلیل ظاهر مدرن و امروزی و همچنین کیفیت متریال بکار رفته و محبوبیت بالا ما به شما عزیزان کلید پریز ویرا الکتریک را پیشنهاد می‌کنیم چرا که دارای کیفیت عالی، زیبایی منحصر به فردی می‌باشد که شیک بودن دکوراسیون منزل شما را دو چندان می‌نماید. این کلید و پریز بسیار کاربر پسند طراحی شده‌اند. به صورت قاب تک خانه دو خانه و سه خانه می‌باشند و شکل آن‌ها مربعی و مستطیلی است.
در حال حاضر بالا رفتن نیاز ما به استفاده از وسایل الکتریکی اهمیت این محصول هم نسبت به گذشته بالا رفته و این نیاز به وجود آمده تا ما بخواهیم در هر گوشه کناری از پریزها برای اتصال وسایل برقی و الکتریکی استفاده کنیم. کلید و پریز ویرا الکتریک به دلیل گستردگی در تنوع می‌تواند برای تمام کاربرد‌هایی که ما از کلید و پریز در زندگی روزمره‌ مان داریم مدل‌های مختلف با ظاهری متفاوت داشته باشد. اگر هم به دنبال یک محصول برای شیک کردن محیط خانه‌‌تان هستید. کلید پریز ویرا الکتریک با داشتن قاب و رویه‌های متنوع و با رنگ و طرح‌های بسیار زیبا می‌تواند ظاهر خانه‌تان را به کلی عوض کند.
راهنمای خرید کلید پریز ویرا الکتریک
کلید پریز ویرا الکتریک ساخت ایران می‌باشد و از مطرح‌ترین تولیدات داخلی می‌باشد. که از کیفیت بالایی در تولید و طراحی برخوردار بوده و سعی شده است از عناصر با درجه کیفی بالا در ساخت آن استفاده شود تا نظر مشتریان جلب گردد. این محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده‌اند و با داشتن قیمت مناسب و شکل ظاهری زیبا توانسته‌اند جایگاه مناسبی را بین کلید و پریزهای ایرانی پیدا کنند و مورد توجه افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت قرار گیرند. کلید و پریز ویرا الکتریک دارای فریم‌ها و رویه‌هایی با رنگ‌های شیک و زیبا می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد متناسب با محلی که قرار است از این محصولات استفاده نمایید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید.
نمایندگی فروش کلید و پریز ویرا الکتریک در لاله زار
باید بگوییم که راه دسترسی به نمایندگی کلید پریز ویرا الکتریک در تهران یا سایر نقاط کشور بسیار ساده می‌باشد. در حقیقت فروشگاه اینترنتی ویرا لایتینگ دارای نمایندگی ویرا الکتریک در لاله زار می‌باشد که تا به حال توانسته سفارش‌های بالایی را به دست مشتریانش برساند. برای خرید کلید پریز ویرا هم می‌توانید به صورت فیزیکی به فروشگاه ما مراجعه نمایید و هم به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل می‌گیرید.
انواع مدل کلید و پریز ویرا الکتریک
در این مطلب قصد داریم که شما را با انواع کلید پریز ویرا الکتریک آشنا نماییم اگر می‌خواهید که کلید و پریز ویرا الکتریک را خریداری نمایید قبل از هر چیزی باید انواع آن را بشناسید تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.
کلید و پریز ویرا الکتریک مدل امگا
گفتنی است که از پرفروش‌ترین مدل‌های شرکت ویرا مدل امگا می‌باشد که یک روکش شیشه‌ای از جنس پلاستیک فشرده روی قاب آن قرار گرفته است که هم باعث بالا رفتن طول عمر آن در برابر فرسودگی و تغییر رنگ شده و هم جلوه‌ زیبایی را به آن داده است. کلید پریز ویرا مدل امگا در دو مدل مجزا تولید و به بازار عرضه می‌شود. مدل اول کلید و پریز ویرا الکتریک مدل امگا طلایی و مدل دوم کلید پریز ویرا الکتریک مدل امگا سفید و مشکی.
شما می‌توانید این محصول را با رنگ قاب میانی دلخواه که می‌تواند به رنگ یک دست سفید و یک دست مشکی و همچنین ترکیبی از سه رنگ سفید و مشکی یا طلایی انتخاب کنید. با انتخاب رنگ مورد نظر به دکوراسیون منزل یا شرکت خود طرحی شیک و منحصر به فرد بدهید.
کلید و پریز ویرا الکتریک مدل کریستال
این نوع مدل یکی دیگر از مدل‌های شرکت ویرا الکتریک می‌باشد که در رنگ‌های مشکی، سفید، بژ موجود می‌باشد و یک روکش شیشه‌ای روی آن قرار گرفته است، شما می‌توانید نسبت به رنگ دیوار‌ها و یا اگر از کاغذ دیواری استفاده کرده‌اید، کلید پریز خود را با رنگ آن‌ها، ست کنید.
کلید و پریز ویرا الکتریک مدل آلفا
این مدل طراحی ویژه ای دارند زیرا کادر این کلید و پریزها مربعی شکل است در حالی که رویه‌ها دایره‌ای می‌باشند و همین امر زیبایی محصول را دو چندان کرده است.

با کاربرد سیستم سانترال آشنا شویم

سیستم سانترال یا مرکز تماس مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی است که با هم در یک مجموعه کاری (شرکت، اداره یا سازمان) نصب می شوند. وظیفه اصلی این مرکز گرفتن خطوط شهری و تبدیل آنها به فضاهای داخلی مورد نیاز است. همانطور که می دانید هر مجموعه دارای تعداد محدودی خطوط مخابرات شهری است و البته این خطوط برای همه کارمندان و ادارات کافی نیست. به همین دلیل است که می گوییم بدون سیستم سانترال، یک تلفن گروه کاری تقریباً خاموش است. سیستم سانترال علاوه بر دریافت خطوط خارجی و اختصاص خطوط داخلی، می تواند امکانات و قابلیت های زیر را در اختیار کاربران قرار دهد:

مدیریت آسان و منظم تماس های ورودی و خروجی

کنترل آسان استفاده از خطوط شهری توسط کارکنان

با برقراری تماس های داخلی رایگان در هزینه ها صرفه جویی کنید

نظارت بهتر بر مکالمات کارمندان با مشتریان

امکان سفارشی سازی عملگر منطقی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده روزافزون از استارت آپ ها و فروشگاه های آنلاین، استفاده از خطوط تلفن و تابلوهای برق را افزایش داده است. فرقی نمی کند که یک شرکت نوپا باشید یا یک شرکت طولانی مدت. با این حال، برای حفظ ارتباط با مشتریان خود حداقل به یک خط تلفن نیاز دارید.

سانترال با ایجاد بستری برای مدیریت بهتر خط تلفن به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را توسعه دهید. مهمترین چیز در یک شرکت موفق و پایدار، ارتباط مستمر و مستمر با مشتریان است. این در یک شبکه مخابراتی کارآمد و انعطاف پذیر امکان پذیر است. استفاده از خطوط پاسخگویی محدود اما بدون وقفه با کمترین هزینه و منابع انسانی مورد نیاز، گزینه ای است که همه شرکت ها و شرکت ها را متقاعد می کند که از سیستم سانترال استفاده کنند.

قیمت سیستم سانترال

قیمت سیستم سانترال نسبت به سایر سیستم های ارتباطی کمی بالاتر است اما یکی از مهم ترین نکاتی است که برای خرید و استفاده از این سیستم باید بدانید.استفاده از این سیستم می تواند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

استفاده از این سیستم باعث می شود که تمامی ارتباطات داخلی بین کارمندان شما رایگان باشد و بنابراین نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای این ارتباط ندارید. اگر می خواهید از تلفن های معمولی برای برقراری آن تماس استفاده کنید، احتمالاً باید ماهانه پول زیادی بپردازید.

انواع سیستم سانترال

سیستم سانترال از نظر پهنای باند به دو دسته تقسیم می شود که شامل تبادلات با پهنای باند بالا و پهنای باند کم می شود. سانترال های کم ظرفیت عمدتاً مورد استفاده شرکت ها و کسب و کارهای کوچک هستند و کاربرد اصلی آنها دقیقاً برای این شرکت ها می باشد.

این صرافی ها دارای 24 خط داخلی و 8 خط شهری هستند که همانطور که مشاهده می کنید به خوبی از مشاغل کوچک حمایت می کنند و می توانند گزینه ایده آلی برای این مشاغل باشند. از طرف دیگر سانترال‌های پرظرفیت سیستم‌هایی هستند که می‌توانند در شرکت‌های بزرگ‌تر مورد استفاده قرار گیرند، زیرا می‌توانند خطوط داخلی و بین شهری بیشتری را اداره کنند، به این معنی که شرکت‌های بزرگتر به خطوط ارتباطی بیشتری نیاز دارند. کارکنان و مشتریان احساس می کنند که می توان از این سیستم های مرکزی به نفع خود استفاده کرد.

 سیستم های مرکزی بر اساس دو اصل طبقه بندی می شوند:

 بر اساس ظرفیت:

• ظرفیت کم سیستم سانترال

• ظرفیت بالا سیستم سانترال

 بر اساس عملکرد:

• سیستم سانترال در شبکه

• آنالوگ سیستم سانترال

اشیاء مرکزی

• تماس های دریافتی را مدیریت کنید

• کاهش هزینه های ارتباطی

• هدایت صوتی خودکار

• کنفرانس تلفنی

• برای هر فضای داخلی محدودیت ایجاد کنید

• درب بازکن را نصب و استفاده کنید

• یکپارچه سازی موبایل

• یکپارچه سازی مرکز تماس

راه اندازی سیستم سانترال دارای مزایا و ویژگی های بسیاری است که در زیر ذکر شده است:

• تماس های خود را با برنامه های از پیش تعیین شده به طور کامل مدیریت کنید

• ارتباط داخلی رایگان و آسان

• راه اندازی تلفن گویا یا منشی تلفنی

• صدای خود را برای پیام خوشامدگویی درج کنید

ظرفیت بالا سیستم سانترال

این نوع بیشتر در سازمان ها و شرکت های بزرگ یا دولتی استفاده می شود.این سیستم به چندین کاربر اجازه می دهد تا در پشت خط منتظر پاسخ اپراتور بمانند.

حداقل تعداد ورودی متمرکز با ظرفیت بالا که می تواند داشته باشد 96 و حداکثر 640 است.

یکی دیگر از ویژگی های ظرفیت بالای سیستم سانترال قابلیت نصب کارت VOIP می باشد. همچنین امکان نصب همزمان خطوط دیجیتال و آنالوگ شهری را نیز دارد.

 پاناسونیک یکی از بزرگترین شرکت های سیستم های متمرکز است. ظرفیت بالا سیستم سانترال پاناسونیک یکی از موضوعات ما برای بررسی کامل است.

در اوایل سال 2013، پاناسونیک سیستم سانترال با کارایی بالا را به بازار جهانی عرضه کرد. این مدل تفاوت چندانی با سایر سیستم های مرکزی ندارد، به طور پیش فرض با داشتن 7 اسلات کارت و پشتیبانی از 4 عدد داخلی دیجیتال متمایز می شود.

سیستم های مرکزی پرظرفیت دارای ویژگی ها و امکانات رفاهی خاصی هستند که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

برخی از عملکردهای مرکزی با ظرفیت زیاد

• شبکه ای برای ارتباط یکپارچه

• کاهش هزینه های اتصال و سهولت نصب

• سازگار با خطوط PRI

سازگاری IP و شبکه SIP

• ارتباط و برنامه ریزی آسان

ضبط تماس های تلفنی یکی از مزایای سانترال پر ظرفیت است که باعث می شود کاربر یا اپراتور نحوه پاسخگویی مشتری را تغییر دهد. این روش منجر به بازخورد مثبت مشتریان می شود.

سایر ویژگی های ظرفیت بالا سیستم سانترال به شرح زیر است:

• گروه بندی شماره تلفن ها بر اساس نیاز اپراتور

• امکان نمایش کلیه مشخصات تماس گیرنده بر روی مانیتور مانند: شماره تماس، کد اشتراک، آدرس و ....

• امکان ضبط تماس های انجام شده

• امکان ذخیره مخاطبین با اطلاعات کامل

تلفن سیستم سانترال

این سیستم های تلفنی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با کمترین هزینه ممکن و با بالاترین سرعت ارتباط تلفنی را برای شما به ارمغان می آورند و به همین دلیل امروزه این تلفن ها مورد استفاده بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک قرار می گیرند.اگر از آن دسته افرادی هستید که نیاز به یک شبکه تلفن هوشمند و کارآمد در دفتر خود دارید. توصیه می کنیم برای افزایش بهره وری ارتباطات، سیستم های مبادله تلفن را خریداری کرده و در شرکت خود استفاده کنید.

جعبه فیوز مینیاتوری

یکی از مهمترین اجزای الکتریکی ساختمان جعبه فیوز مینیاتوری است.

جعبه فیوز را معمولاً می توانید در داخل هر واحد ساختمانی مشاهده کنید، معمولاً در ورودی آپارتمان نصب می شود که به جعبه فیوز یا صفحه انتهایی نیز معروف است.

فیوزها اغلب برای محافظت استفاده می شوند، یعنی برای محافظت از مدارها از نوسانات غیرمجاز.

در گذشته از جعبه های اتصالی برای سیم کشی ساختمان استفاده می شد، اما در حال حاضر با توجه به مزایای فیوز باکس ها استفاده از آن ها به حدی فراگیر شده است که سازمان های برق ساختمان نیازمند استفاده از جعبه فیوز می باشند.

مزیت جعبه فیوز این است که در مواقعی که سر خط مشکل دارد فقط مدار خراب می شود و برق همه خطوط آسیب نمی بیند و آن را سالم نگه می دارد.

قیمت جعبه فیوز

قیمت جعبه فیوز می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، مانند نوع مواد ساخته شده از آن، پلاستیک یا فلز بودن آن، یا اندازه، اندازه و برند سازنده. معمولاً کیفیت محصول در درجه اول مورد توجه قرار می گیرد، اما زمانی که قصد خرید جعبه فیوز را دارید، حتما به نکات زیر توجه کنید:

نصب آسان

کلاس حفاظت از جعبه IP

استحکام فیزیکی کیس به خصوص قفل و لولای در

زیبایی

آسان برای استفاده

در برابر نور خورشید و استرس های محیطی روزمره مقاومت می کند

به طور کلی باید بگوییم که برای جعبه فیوز قیمت و مقدار خاصی وجود ندارد زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. علاوه بر جعبه فیوز، مسلماً انواع مختلفی از فیوز وجود دارد، از جمله:

فشنگی

مینیاتوری

نگهبان زندگی

انواع جعبه فیوز

شما عزیزان می توانید انواع جعبه فیوز را در انواع مختلف مشاهده نمایید.اما می بینید که در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می شوند و نصب آن ها توکار و روکار است.

جعبه فیوز اغلب در طرح ها و اشکال مختلف طراحی و تولید می شود. جعبه فیوز سطحی معمولاً در داخل ساختمان ها، یعنی فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شود.

فیوزهای سطحی مصرف بیشتری نسبت به جعبه فیوزهای داخلی دارند. در مقابل، جعبه فیوز توکار عملکرد خاصی ندارند و اغلب برای مصارف خاص استفاده می شوند.

شایان ذکر است جعبه فیوز توکار در مجتمع های مسکونی و تولیدی، اداری و صنعتی کاربرد دارد. جعبه فیوز دارای دری است که از نفوذ گرد و غبار و رطوبت به داخل جعبه جلوگیری می کند، توجه داشته باشید که در برخی از مدل ها درب 100% نشکن تولید می شود که معمولا از موادی مانند پلی کربنات ساخته می شود.

آنها پایدارتر هستند، در برابر گرما، فشار، سرما یا گرما و حتی ضربه مقاوم هستند. گاهی ممکن است فیوز سوخته باشد، فیوز را مدام فشار دهید، اما فیوز به حالت OFF اولیه برمی گردد، در این زمان احتمال دارد جعبه فیوز معیوب باشد.

به عبارت دیگر، ممکن است یک اتصال کوتاه قوی وجود داشته باشد که در نهایت باعث سوختن فیوز و یا از کار افتادن سیستم داخل جعبه فیوز شود. توصیه می کنیم هنگام مشاهده کیس با یک برقکار حرفه ای مشورت کنید.

ابعاد و ویژگی های جعبه فیوز

ویژگی های این محصول به نکات زیر تقسیم می شود:

قابلیت نصب گلند نمره 16

درها با بدنه همسطح هستند تا به راحتی روی دیوار نصب شوند

کارتن 3 لایه برای بسته بندی راحت

ضخامت ورق 0.7 و 1 میلیمتر (خروجی)، قفل ترک درجه یک

دارای قاب دوم (کاور) و برچسب

شمش صفر با خاک (صادرات)

ارتفاع ریل مینیاتوری قابل تغییر است (خروجی)

توکار 8، 12، 16، 24 دو نوع روکار و توکار

صادرات مدل های 12+3، 18+3، 27+3، 36+3 داخلی

استفاده از بهترین پوشش های پودری الکترواستاتیک (PECA)

خط انتقال رنگ و سیستم تمیز کننده اسید فسفر (اتوماتیک)

همچنین می توانید محصولات را در سایزهای مختلف به شرح زیر خریداری کنید:

8: 9*20*24

 12:9*20*31

16:9*31*24

 24: 9*31*31

12 + 3 (خروجی): 11*37*37

18+3 (خروجی): 11*37*37

24+3 (خروجی): 11*58*38

27+3 (خروجی): 11*58*38

36+3 (خروجی): 11*58*44

ابعاد جعبه فیوز در دو مدل روکار و توکار یکسان است.در جعبه فیوزهای نوع خروجی، قطع فیوز اصلی (سه فاز) جدا از سایر برش ها بوده و دارای برچسب مخصوصی است که نوع و اندازه فیوز مربوطه را مشخص می کند.

این محصول دارای 10 عدد نازل است که به اندازه لازم برش خورده، کابل ها تمیز شده و آماده سیم کشی داخل جعبه فیوز می باشد.

جعبه فیوز داخلی در کارتن 10 بسته بندی می شود و جعبه فیوز صادراتی در کارتن های 3 و 5 بسته بندی می شود.