sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

کابل آلومینیوم خودنگهدار چیست؟

مهمترین کابل های برق در سیستم های تولید تک فاز و سه فاز کابل های خود نگهدار در سایزهای 16 تا 120 می باشد که اکثر مشتریان این محصولات در حال حاضر به دنبال قیمت مناسب کابل هستند. سیم خود نگهدار یکی از محصولاتی است که به صورت ویژه در فروشگاه اینترنتی پاسارگاد نوین عرضه می شود. تمامی این کابل ها استاندارد و دارای گواهینامه هستند. سیم های خود نگهدار همیشه به دلیل هزینه کم مورد توجه بوده اند.

این کابل ها انتخاب و انتخاب اصلی مشتریان در مسافت های طولانی و مکان هایی است که خطر سرقت سیم مسی در آنها زیاد است. کابل های تک خود نگهدار در سایزهای 10*2، 16*2 و 16 + 25*2 تولید می شوند که در سیستم های قدرت تک استفاده می شوند. کابل خودنگهدار یکی از مهم ترین کابل هایی است که در فروشگاه اینترنتی پاسارگاد نوین به مشتریان زیادی ارائه می شود. این سیم ها در قرقره های 1000 متری موجود می باشد و لازم است مشتری درخواست خود را جهت سفارش سایز کمتر اعلام نماید. کابل های خود نگهدار شامل سه مرحله سیم 4، 5 و 6 و در سایزهای 25 تا 120 می باشد که قیمت این کابل ها بر اساس تعداد سفارش مشتری و عرضه به آنها سفارشی می باشد.

از مزایای استفاده از کابل های خود نگهدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اعتماد شبکه را نسبت به شرایط آب و هوایی و رویدادهای ناشی از برخورد اجسام خارجی افزایش می دهد.

انرژی برگشتی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

هزینه هرس در مناطق جنگلی را کاهش می دهد.

با کاهش سیل روی چوب و تجهیزات، تلفات کاهش می یابد.

کاهش خطر آتش سوزی در مناطق جنگلی و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی و مرگ حیوانات.

با کشیدن خط، با کاهش فاصله بین سیم های نگهدارنده آزادی بیشتری پیدا می کنیم.این امکان وجود دارد که یک خط جدید از سیم خود نگهدارنده را در کنار خط قبلی روی یک تیرک قرار دهید.

همچنین امکان نصب کابل پشتیبانی بسیار منعطف در یک ایستگاه با خط 20 کیلوولت وجود دارد.

قابلیت نصب تلفن و فیبر نوری روی پایه مشترک با طول عمر 5 متر

تعمیر یک تیر شکسته با یک سیم طناب خود نگهدار نسبت به سیم پرسرعت معمولی بسیار ساده تر است و به ارائه خدمات به مشتری ادامه می دهد.

قیمت کابل آلومینیوم خودنگهدار

البته مهمترین معیار در تعیین قیمت روز کابل خودنگهدار قیمت روز آلومینیوم است و تغییرپذیری آن مستقیما تحت تاثیر این موضوع خواهد بود. علاوه بر این، هزینه مواد عایق و مس برای انواع فشار متوسط ​​در محاسبه هزینه لحاظ شده است. البته عوامل دیگری نیز در ارائه قیمت به مشتریان دخیل هستند. این یکی از ویژگی های یک شرکت و یک تامین کننده است. با توجه به ویژگی های مشخص شده در سفارش مشتری از نظر کمیت (محدوده درخواستی) و کیفیت، قیمت نوع کابل خودنگهدار پیشنهاد می شود و پس از تایید مشتری مراحل آماده سازی و ارسال سفارش را انجام دهید.

در فروشگاه اینترنتی پاسارگاد نوین سیستمی طراحی شد که به کاربران و مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی از قیمت های تک مرحله ای و سه مرحله ای کابل خودنگهدار مطلع شوند و با آگاهی مفید از الزامات فنی و کیفیت تولید، می توانند انتخاب و خرید کنند.

انواع کابل خودنگهدار

سیم خود نگهدار دارای یک هادی آلومینیومی و عایق پلی اتیلن است. سیم خودنگهدار با چهار سیم که برای سیم سه فاز و یک خنثی برای روشنایی طراحی شده است. سیم کابل خودنگهدار 5: این نوع سیم از یک سیم سه پله، یک سیم سیم سبک و یک سیم پیام رسان صفر تشکیل شده است.هادی این نوع کابل خودنگهدار سیم آلومینیومی سربی است 5. سیم کابل خودنگهدار 6: این نوع سیم از سه سیم فاز اول، یک سیم صفر، یک سیم سبک و یک سیم تک سیم با مقطع یکسان و متفاوت تشکیل شده است. . سیم پشتیبانی 6 رشته دارای راهنمای پله آلومینیومی جامد است. این سیم ها پیچ خورده و روی آن فشرده می شوند.

سیم های خود نگهدار بسیار گران هستند. سیم خودنگهدار سبک است و مقاومت بالایی در برابر پارگی و زنگ زدگی دارد. کابل خودنگهدار نیز به دو قسمت تقسیم می شود:

دسته اول یک سیم نگهدارنده بسیار نرم و (دسته دوم) یک سیم نگهدارنده بسیار نرم است. سیم برای کابل های 20 کیلوولت از فولاد و برای کابل های فشار ضعیف از آلومینیوم سرب ساخته شده است. در سیستم فشار پایین کابل خودنگهدار از سیم نگهدارنده به عنوان سیم خنثی استفاده می شود. عایق سیم خودنگهدار کم فشار از مواد حرارتی قوی بر پایه مش پلی اتیلن مشکی ساخته شده است. عایق باید در برابر عناصر جو، اشعه ماوراء بنفش، استرس و سایش مقاومت کند. کابل خودنگهدار فشار متوسط ​​سه سیم در اطراف سیم طناب است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد