sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

با کاربرد سیستم سانترال آشنا شویم

سیستم سانترال یا مرکز تماس مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی است که با هم در یک مجموعه کاری (شرکت، اداره یا سازمان) نصب می شوند. وظیفه اصلی این مرکز گرفتن خطوط شهری و تبدیل آنها به فضاهای داخلی مورد نیاز است. همانطور که می دانید هر مجموعه دارای تعداد محدودی خطوط مخابرات شهری است و البته این خطوط برای همه کارمندان و ادارات کافی نیست. به همین دلیل است که می گوییم بدون سیستم سانترال، یک تلفن گروه کاری تقریباً خاموش است. سیستم سانترال علاوه بر دریافت خطوط خارجی و اختصاص خطوط داخلی، می تواند امکانات و قابلیت های زیر را در اختیار کاربران قرار دهد:

مدیریت آسان و منظم تماس های ورودی و خروجی

کنترل آسان استفاده از خطوط شهری توسط کارکنان

با برقراری تماس های داخلی رایگان در هزینه ها صرفه جویی کنید

نظارت بهتر بر مکالمات کارمندان با مشتریان

امکان سفارشی سازی عملگر منطقی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده روزافزون از استارت آپ ها و فروشگاه های آنلاین، استفاده از خطوط تلفن و تابلوهای برق را افزایش داده است. فرقی نمی کند که یک شرکت نوپا باشید یا یک شرکت طولانی مدت. با این حال، برای حفظ ارتباط با مشتریان خود حداقل به یک خط تلفن نیاز دارید.

سانترال با ایجاد بستری برای مدیریت بهتر خط تلفن به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را توسعه دهید. مهمترین چیز در یک شرکت موفق و پایدار، ارتباط مستمر و مستمر با مشتریان است. این در یک شبکه مخابراتی کارآمد و انعطاف پذیر امکان پذیر است. استفاده از خطوط پاسخگویی محدود اما بدون وقفه با کمترین هزینه و منابع انسانی مورد نیاز، گزینه ای است که همه شرکت ها و شرکت ها را متقاعد می کند که از سیستم سانترال استفاده کنند.

قیمت سیستم سانترال

قیمت سیستم سانترال نسبت به سایر سیستم های ارتباطی کمی بالاتر است اما یکی از مهم ترین نکاتی است که برای خرید و استفاده از این سیستم باید بدانید.استفاده از این سیستم می تواند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

استفاده از این سیستم باعث می شود که تمامی ارتباطات داخلی بین کارمندان شما رایگان باشد و بنابراین نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای این ارتباط ندارید. اگر می خواهید از تلفن های معمولی برای برقراری آن تماس استفاده کنید، احتمالاً باید ماهانه پول زیادی بپردازید.

انواع سیستم سانترال

سیستم سانترال از نظر پهنای باند به دو دسته تقسیم می شود که شامل تبادلات با پهنای باند بالا و پهنای باند کم می شود. سانترال های کم ظرفیت عمدتاً مورد استفاده شرکت ها و کسب و کارهای کوچک هستند و کاربرد اصلی آنها دقیقاً برای این شرکت ها می باشد.

این صرافی ها دارای 24 خط داخلی و 8 خط شهری هستند که همانطور که مشاهده می کنید به خوبی از مشاغل کوچک حمایت می کنند و می توانند گزینه ایده آلی برای این مشاغل باشند. از طرف دیگر سانترال‌های پرظرفیت سیستم‌هایی هستند که می‌توانند در شرکت‌های بزرگ‌تر مورد استفاده قرار گیرند، زیرا می‌توانند خطوط داخلی و بین شهری بیشتری را اداره کنند، به این معنی که شرکت‌های بزرگتر به خطوط ارتباطی بیشتری نیاز دارند. کارکنان و مشتریان احساس می کنند که می توان از این سیستم های مرکزی به نفع خود استفاده کرد.

 سیستم های مرکزی بر اساس دو اصل طبقه بندی می شوند:

 بر اساس ظرفیت:

• ظرفیت کم سیستم سانترال

• ظرفیت بالا سیستم سانترال

 بر اساس عملکرد:

• سیستم سانترال در شبکه

• آنالوگ سیستم سانترال

اشیاء مرکزی

• تماس های دریافتی را مدیریت کنید

• کاهش هزینه های ارتباطی

• هدایت صوتی خودکار

• کنفرانس تلفنی

• برای هر فضای داخلی محدودیت ایجاد کنید

• درب بازکن را نصب و استفاده کنید

• یکپارچه سازی موبایل

• یکپارچه سازی مرکز تماس

راه اندازی سیستم سانترال دارای مزایا و ویژگی های بسیاری است که در زیر ذکر شده است:

• تماس های خود را با برنامه های از پیش تعیین شده به طور کامل مدیریت کنید

• ارتباط داخلی رایگان و آسان

• راه اندازی تلفن گویا یا منشی تلفنی

• صدای خود را برای پیام خوشامدگویی درج کنید

ظرفیت بالا سیستم سانترال

این نوع بیشتر در سازمان ها و شرکت های بزرگ یا دولتی استفاده می شود.این سیستم به چندین کاربر اجازه می دهد تا در پشت خط منتظر پاسخ اپراتور بمانند.

حداقل تعداد ورودی متمرکز با ظرفیت بالا که می تواند داشته باشد 96 و حداکثر 640 است.

یکی دیگر از ویژگی های ظرفیت بالای سیستم سانترال قابلیت نصب کارت VOIP می باشد. همچنین امکان نصب همزمان خطوط دیجیتال و آنالوگ شهری را نیز دارد.

 پاناسونیک یکی از بزرگترین شرکت های سیستم های متمرکز است. ظرفیت بالا سیستم سانترال پاناسونیک یکی از موضوعات ما برای بررسی کامل است.

در اوایل سال 2013، پاناسونیک سیستم سانترال با کارایی بالا را به بازار جهانی عرضه کرد. این مدل تفاوت چندانی با سایر سیستم های مرکزی ندارد، به طور پیش فرض با داشتن 7 اسلات کارت و پشتیبانی از 4 عدد داخلی دیجیتال متمایز می شود.

سیستم های مرکزی پرظرفیت دارای ویژگی ها و امکانات رفاهی خاصی هستند که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

برخی از عملکردهای مرکزی با ظرفیت زیاد

• شبکه ای برای ارتباط یکپارچه

• کاهش هزینه های اتصال و سهولت نصب

• سازگار با خطوط PRI

سازگاری IP و شبکه SIP

• ارتباط و برنامه ریزی آسان

ضبط تماس های تلفنی یکی از مزایای سانترال پر ظرفیت است که باعث می شود کاربر یا اپراتور نحوه پاسخگویی مشتری را تغییر دهد. این روش منجر به بازخورد مثبت مشتریان می شود.

سایر ویژگی های ظرفیت بالا سیستم سانترال به شرح زیر است:

• گروه بندی شماره تلفن ها بر اساس نیاز اپراتور

• امکان نمایش کلیه مشخصات تماس گیرنده بر روی مانیتور مانند: شماره تماس، کد اشتراک، آدرس و ....

• امکان ضبط تماس های انجام شده

• امکان ذخیره مخاطبین با اطلاعات کامل

تلفن سیستم سانترال

این سیستم های تلفنی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با کمترین هزینه ممکن و با بالاترین سرعت ارتباط تلفنی را برای شما به ارمغان می آورند و به همین دلیل امروزه این تلفن ها مورد استفاده بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک قرار می گیرند.اگر از آن دسته افرادی هستید که نیاز به یک شبکه تلفن هوشمند و کارآمد در دفتر خود دارید. توصیه می کنیم برای افزایش بهره وری ارتباطات، سیستم های مبادله تلفن را خریداری کرده و در شرکت خود استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد