sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

مقدمه ای بر سیم و کابل کسری

کارخانه سیم و کابل کسری طیف گسترده ای از سیم و کابل را به مشتریان ارائه می دهد. لازم است بدانید که محصولات تولیدی شرکت سیم و کابل کسری معمولا از مقرون به صرفه ترین قیمت و بهترین کیفیت هستند که در انواع مختلف قابل مشاهده است. محصولات فرکشنال در اندازه ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و در مکان های مختلف قابل استفاده هستند.
این کارخانه انواع سیم های افشان، سیم های کیسه ای، مفتول های نایلونی، سیم های نسوز، کابل آلومینیوم  از جمله کابل های تولیدی این کارخانه را تولید و به فروش می رساند:
کابل آنتن 
کابل محافظ 
کابل زمینی 
کابل آیفون 
کابل فلت 
یکی از تجهیزات اصلی برق هر ساختمانی سیم و کابل برق است، سیم و کابل کسری زیربنای ساخت و ساز ساختمان است، بنابراین در انتخاب این محصولات باید بسیار دقت کرد و از سیم و کابل هایی استفاده کرد که جریان را به خوبی هدایت کنند، باید برق وجود داشته باشد. و روکش عایق نباید به هسته سیم ها و کابل ها آسیب برساند و همچنین خطرات قطع برق را خنثی کند.
در شرکت سیم و کابل کسری تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان به کار گرفته است و سعی می کند تمامی محصولات خود را با قیمت استثنایی و همچنین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند و قیمت مناسب و کیفیت بالای سیم و کابل کسری باعث شده تا در هر زمینه ای رضایت مشتریان را جلب کند. کشور.
نباید فراموش کرد که بیشتر توزیع انرژی الکتریکی در بخش برق به ویژه در فشارهای پایین توسط کابل انجام می شود البته در برخی موارد از کابل های مخصوص برای انتقال انرژی الکتریکی فشار متوسط ​​و فشار قوی استفاده می شود. استفاده شده.
حوزه کاربرد کابل برق در تاسیسات برقی بسیار وسیع است در تعریف کابل می توان گفت ولتاژ سطح عایق هر هادی که بتواند برق را عبور دهد و دارای عایق باشد نسبت به زمین صفر است. . و در سطح سیم، زمین دارای ولتاژ فازی به نام سیم است.کابل ها مانند سیم هادی دارند که معمولا از مس یا آلومینیوم ساخته می شود.
شرکت سیم و کابل کسری
از جمله کابل های تولید شده توسط این شرکت می توان به کابل کسری افشان، کابل خشک کسری، کابل سقفی کسری، کابل شیلد کسری، کابل ارت کسری، کابل آلومینیومی  کسرا، کابل آیفون کسرا، کابل فلت کسرا اشاره کرد که در ادامه به بررسی بسیاری از آنها می پردازیم.
کابل محافظ معیوب
در کابل های شیلد کسری باید بگوییم که به کابلی که لایه محافظ داخلی دارد، کابل محافظ کسری می گویند.کابل ها برای محافظت از اطلاعات جریان موجود در کابل ها در برابر تداخل مکانیکی و الکتریکی شیلد می شوند.
لازم به ذکر است که سپرها می توانند کابل را از لایه بیرونی بپوشانند، این سپرها می توانند از فلزات رسانا و مس یا آلومینیوم ساخته شوند.
محافظ با قرار دادن دو سیم در کنار هم و پوشاندن آنها با دستمال محافظ انجام می شود و در صورتی که این کابل ها حفاظ نداشته باشند، نویز الکتریکی در نزدیکی کابل ها قرار می گیرد.
کابل ها نمی توانند پارامترهای صحیح را انتقال دهند و در سیگنال های دریافتی امواج و خطا وجود دارد.کابل های کسری در شبکه های مخابراتی، شبکه های کامپیوتری و شبکه های انتقال تصویر مانند دوربین های مدار بسته استفاده می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد