sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

سیم و کابل خراسان افشار نژاد

یک شرکت بزرگ داخلی که در عرصه تولید سیم و کابلهای مختلف فعالیت میکند شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد است.

نام تجاری این برند سیم و کابل خراسان است که جزئی از اولین تولید کنندههای داخلی است و کیفیت را اولویت کار خود قرار داده است.

بیشتر از 50 سال است که این شرکت انواع سیمهای افشار نژاد و انواع کابلهای افشار نژاد را تولید میکند و در بازارهای بین المللی با سایر برندهای خارجی در رقابت است و پا به پای آنها در این میدان فعالیتی سالم دارد.

سیم و کابلهایی که توسط این برند داخلی روانه بازار میشوند تنوع بسیار گستردهای دارند که هر کدام را در محیطهای مختلف با شرایط مختلف بهکار میبرند.

سیم و کابل خراسان افشار نژاد برای سیم و کابلهای خود از هادی مسی با درصد خلوص بالایی استفاده میکند تا محصولات تولید شده جریان برق را به خوبی از خود عبور دهند. تمام سیم و کابلهای خراسان افشار نژاد بر اساس استانداردهای مختلفی همچون استاندارد انگلیس یا BS، استاندارد آلمان یا VDE، استاندارد بین المللی IEC طراحی و ساخته میشوند؛ زمانی که استانداردها رعایت شود یعنی این که کیفیت و مرغوبیت محصول بالا است و با اطمینان خاطر میتوانید از آنها برای کاربردهای مختلف استفاده کنید.

تنوع بالای محصولات این برند باعث شده که نیاز تمام مشتریان پوشش داده شود، اگر به دنبال کیفیت و مرغوبیت هستید محصولات این برند گزینه بسیار مناسبی هستند؛ قیمتی که برای سیم و کابلهای خراسان در نظر گرفته شده است بسیار مقرون بهصرفه است.    

میتوانید انواع سیم و کابلهای برند خراسان افشار نژاد را از فروشگاه اینترنتی معتبر سیم و کابل کسری تهیه و خریداری کنید؛ در واقع لیست تمام قیمتهای موجود در این سایت بهروزرسانی شده است. با اطمینان خاطر محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه معتبر تهیه کنید.

قیمت سیم افشان خراسان

شرکت سیم و کابل خراسان افشارنژاد مدتی است که تولید سیم های برق مفتول را از دستور کار خود خارج کرده و فقط به تولید سیم برق های افشان از سایز 1 تا 300 میلی متر مربع می پردازد. در فوق و در سربرگ “سیم تک رشته افشان” مجموعه سیم های برق افشان افشارنژاد خراسان است به همراه قیمت پایه و بدون درصد تخفیف قرارداده شده است. اگر در لیست درخواستی خود عبارت سیم NYMHY خراسان را مشاهده می کنید در این قسمت کلیه این سیم ها قرار داده شده است.

 قیمت کابل افشان خراسان

به مجموعه ای از کابل های خراسان گفته می شود که بسیار شبیه به سیم های افشان با از سایز 16 تا 300 هستند. تنها تفاوت کابل های افشان دو روکشه با سیم برق در نوع روکش است که در مقایسه با سیم های افشان، از روکش مقاوم تر و محکم تری به جهت حفاظت از هادی ها استفاده می کنند.

در واقع در سیم های برق از یک روکش به جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود اما در کابل افشان دو روکشه از یک عایق و یک روکش در جهت حفاظت از هادی مسی استفاده می شود. کلیه کابل های افشان دو روکشه بر خلاف سیم ها که از رنگ های مختلفی ساخته می شوند به رنگ مشکی هستند.

در لیست قیمت سیم و کابل خراسان افشارنژاد این محصولات با سربرگ “کابل افشان دو روکشه” وجود دارند.

قیمت کابل افشان شیلددار خراسان افشارنژاد

هنگامی که کابل برق، در مجاورت با تجهیزاتی باشد که به میدان های مغناطیسی حساسیت داشته باشند، به جهت جلوگیری از القاء میدان های مغناطیسی شرکت های سازنده سیم و کابل از شیلد و فویل بر روی هادی کابل استفاده می کنند تا به وسیله آن از انتقال پارازیت به جریان عبوری از کابل جلوگیری کنند.

در لیست قیمت کابل خراسان این محصولات با سربرگ “کابل افشان شیلددار” قرار داده شده اند. این کابل ها بر اساس استاندارد وی دی ای به کابل NYMCY شناخته می شوند.

قیمت کابل کولر خراسان افشارنژاد

کابل های کولری خراسان افشارنژاد به صورت مفتول و با روکش سفید رنگ، مخصوص کولرهای آبی به تولید می رسند. کابل کولری افشارنژاد در دو سایز پنج در یک و نیم (5*1.5) و چهار در یک و نیم (4*1.5) به تولید می رسند.

قیمت کابل مخابراتی خراسان

کابل های مخابراتی خراسان، در این لیست شامل کلیه کابل زوجی و آنتن صادراتی تولیدی توسط شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشارنژاد است. در لیست قیمت فوق کابل 2 زوج، 4 زوج، 6 زوج، 8 زوج و 10 زوج تنها کابل های آماده خراسان است که در حلقه های 250 متری و در برخی مدل ها 100 متری و یا قرقره قابل ارائه هستند. کابل مخابراتی خراسان از نوع 06 هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد