sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

sanat-blog

معرفی انواع لوازم صنعتی

مشخصات چسب برق ساکا

می‌توان برای معرفی یکی از ‌برندهای معتبر تولید چسب در ایران، چسب برق ساکا را نام برد. این برند با تولید محصولات باکیفیت بسیار عالی توانسته جایگاه خوبی در بازار فروش به دست آورد. چسب برق ساکا از جنس پلاستیک و یا پی‌وی‌سی نرم است که دارای انعطاف‌پذیری خوبی نیز می‌باشد و در رنگ‌های متنوعی نیز تولید می‌شود؛ رنگ‌هایی همچون سبز، مشکی، سفید، زرد، قرمز و غیره.

 عموماً هر رنگ کاربرد خاصی دارد. از مهم‌ترین مشکلاتی که در صنعت الکترونیک وجود دارد، محل اتصالات الکتریکی است که لازم و ضروری است برای متصل کردن سیم‌ها و کابل‌ها حتماً از چسب برق استفاده شود. چسب برق ساکا نیز برای اتصالات استفاده می‌گردد و از مشخصات آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 ضخامت چسب 0.13 میلی‌متر بوده و پهنای آن نیز 18 میلی‌متر می‌باشد و دارای طول 10 یارد است؛ که به‌طور تقریبی برابر با 9.144 متر است. این مدل چسب استحکام کششی بالایی دارد که برابر با 25 میلی‌متر است. همچنین در برابر حرارت و گرما پایداری خوبی داشته و دارای دوام و طول عمر بالایی است. هنگامی‌که از این چسب استفاده می‌نمایید باید به ‌اندازه کافی آن را فشار دهید تا به‌مرور زمان ول و رها نشود.

الکترو چسب نمایندگی فروش انواع چسب در بازار لاله زار جنوبی “

 کاربرد چسب برق ساکا

همان‌طور که گفته شد از مهم‌ترین کاربردهایی که می‌توان برای چسب ساکا عنوان کرد، عایق سازی سیم و کابل در زمان اتصال آن‌ها به هم دیگر است؛ از این نوع چسب در عایق سازی سیم‌کشی اتومبیل، سیم‌کشی برق ساختمان‌ها، عایق کردن لوازم الکتریکی و سیم‌کشی دستگاه‌های صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

 برای اتصال دو سیم یا کابل کافی است که روکش آن‌ها را باز کرده و بعد با دست یا انبردست دو سیم را به‌هم ‌پیچیده و در آخر از چسب برق ساکا برای عایق سازی استفاده نمود.

 به‌منظور عایق سازی سیم‌ها عموماً از چسب برق مشکی استفاده خواهد شد، سایر رنگ‌ها به‌منظور نشان دادن فاز سیم و ولتاژ است. در سیم‌های بلند نیز عایق‌کاری را با چسب‌ مشکی رنگ انجام می‌دهند. چسب برق در موارد بسیاری هم به‌صورت موقت استفاده شده و نقش عایق‌کاری ندارد، مثلاً برای چسباندن موقتی اشیاء به همدیگر.

همچنین به خاطر اینکه می‌شود روی آن چیزی نوشت، به‌عنوان برچسب نیز به کار می‌رود. چسب برق ساکا به‌راحتی به‌وسیله‌ی دست تکه‌تکه می‌شود و در مواقع کار می‌توان راحت از آن استفاده کرد.

انواع چسب برق ساکا

چسب برق ساکا دارای مشخصات متفاوتی است و در طول‌های مختلف، عرض‌های متفاوت و رنگ‌بندی‌های متنوعی طراحی و تولید گشته و روانه‌ی بازار می‌گردد.

 به‌عبارتی‌دیگر چسب برق ساکا دارای انواع مختلفی بوده که ازلحاظ تفاوت در طول، عرض و رنگ در گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شود. این مدل چسب در طول‌های متفاوت تولید گشته که هرکدام کاربردهای خاصی دارند و با توجه به نوع کاربرد، طول چسب انتخاب می‌شود.

در مورد گروه‌بندی چسب بر اساس تفاوت در عرض باید بگوییم که استانداردترین عرض برای چسب برق 3 سانتی‌متر است؛ اما همان‌طور که گفته شد در عرض‌های متفاوت تولید می‌شود و خریدار با توجه به نیاز خود باید انتخاب کند. از مهم‌ترین دسته‌بندی برای چسب برق، دسته‌بندی بر اساس نوع رنگ است که هر رنگ برای یک کاربرد خاص در نظر گرفته می‌شود؛ مثلاً رنگ مشکی برای برق دو فاز و رنگ قرمز برای برق سه فاز به کار گرفته می‌شود. نکته‌ی مهم دیگر این است که مفهوم این رنگ‌ها مختص آن کشور است و ممکن است در کشور دیگر این مفهوم رنگ متفاوت باشد.

قیمت چسب برق ساکا

تفاوت قیمت‌ها در بازار با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات چسب‌های برق است. یکی از دلایل تفاوت قیمت در چسب برق را می‌توان به وارداتی یا ایرانی بودن چسب برق ارتباط داد؛ چون هزینه‌های تولیدی این محصول در داخل کشور با خارج متفاوت است و درنهایت منجر به این تفاوت قیمت می‌شود.

 همچنین تفاوت در نوع کیفیت استاندارد بودن یا نبودن از دیگر دلایل است. از عواملی دیگر در این تنوع قیمت را می‌توان هزینه‌های تولیدی، برند تولیدی، شرایط بازار و رقابت بین برندها دانست. پس همان‌طور که میدانید با توجه به‌تمامی این عوامل قیمت‌های متفاوتی را در بازار فروش شاهد هستیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که جهت اطلاع از قیمت‌های به‌روز انواع چسب برق ساکا، حتماً به سایت ما مراجعه نموده و استعلام بگیرید.

در این مجموعه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا، همراه باقیمتی مناسب عرضه می‌گردد.

خرید چسب برق ساکا

در هنگام اتصال سیم و کابل، چسب برق به‌عنوان بهترین عایق محسوب می‌شود و به همین علت است که توسط برق‌کاران در انواع سیم‌کشی‌ها به کار گرفته می‌شود. از ویژگی‌ها و خصوصیاتی که در هنگام خرید چسب برق باید به آن توجه داشت موارد زیر را می‌توان نام برد.

·     قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد.

·     کاربرد آن آسان باشد.

·     قیمت مناسب داشته باشد.

·     انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد.

·     طول عمر و دوام بالایی داشته باشد.

·     در برابر رطوبت مقاوم باشد.

·     چسبندگی خود را به مدت طولی حفظ کند.

·     در برابر حرارت مقاومت خوبی داشته باشد.

چسب برق ساکا با داشتن تمامی موارد یکی از مهم‌ترین برندهای چسب برق است و شما در صورت تمایل به خرید چسب برق ساکا می‌توانید از طریق همین سایت با کارشناسان مجرب ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید و بعد از دریافت اطلاعات کافی و لازم و همچنین لیست قیمت‌ها نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد